pátek 13. února 2009

44.den

...tak dnes ráno Maty prohlásil, že se těší do školy...bylo mi jasný proč...šel jen na první hodinu a pak jsem si ho vyzvedla a jeli jsme k zubaři, protože jsem mu našla kaz a zub ho pobolíval už pár dní...při plombování teda pěkně hučel,i slza ukápla, trošku i pani zubařce prsty přiskřípnul, ale vydržel a má druhej zaplombovanej zub, vlastně se dá říct, že má jeden , protože ten první s plombou už je vytrženej...tenhle prý taky dlouho nevydrží....
...pak jsme se jeli mrknout do Tesca a mě to stálo trošku peněz za legovýho paňáky...zubařka mu poradila, že by si něco zasloužil...
...odpoledne nás přijely navštívit kamarádky Irča s Matějem a Simča s Adélkou...děti si docela vyhrály,a le vyfotit pohromadě se prostě nedaly...
...takže dnes jsem toho s foťáčkem moc nestihla...

1 komentářů:

Martinka řekl(a)...

jo takový rady od zubařek jsou príma, mě to tuhle taky stálo prachy, když Domčovi zubařka dloubala zbytky starýho zubu, aby se mu srovlala nová stolička...Ale hlavně že to má Maty za sebou :D