neděle 15. února 2009

46.den

...neděle od slova nic nedělat...tak jsem nic nedělala...Tom upekl krůtu, já teda udělala kaši a nacpali jsme si pupky i s dědou, který dopoledne přišel na návštěvu a zůstal na oběd....odpoledne jsem vyhnala kluky ven na krátkou mrazivou procházku...chtěla jsem zkusit něco vyfotit venku, jenže sotva jsme vylezli ven začal padat sníh....žádná vánice, ale padal a mě se nechtělo nechat moknout Joea, takže fotky nic moc...bylo zase šedivo, pošmourno, depresivno...v lese nám přes cestu přeběhla srnka a i když viditelně nepospíchala, tak jsem nestačila Joea tasit...stavili jsme se v hospůdce na čaj a Maty si dal palačinku a pak se hnali domu...
...takže focení večer odnesl zase Maty... pokus o fotku jablka do soutěže na FFF nějak nevyšel...snad zítra...

3 komentářů:

Jill řekl(a)...

no krásnej portrét!!!!! a ty modrý oči jak laděj s kloboukem a tričkem, hmmm fakt hezký

Věra Turoňová řekl(a)...

Já Ti teda hodně závidím, že Ti Maty postojí jako model a ještě se u toho tak jemně kouká

Dadouch řekl(a)...

To je úžasný portrét ...