neděle 22. února 2009

53.den

...dnes jsem pokračovala ve velkým prádle...musím využít sušárny, kterou jsem si na pár dní zabrala a toho, že jsem ještě schopná několikrát za den vyběhnout nahoru a dolu 3.patro...no vyběhnout se ten pohyb nazvat nedá, ale prostě to ještě vylezu i s pupkem, i když teď večer mě bolí pěkně lýtka a kyčel, nevím proč...
...vyprala jsem rovnou i povlečení do postýlky a 30 látkových plen, všechno jsem rovnou i vyžehlila...mám dost...

7 komentářů:

Martinka řekl(a)...

super pohled, nejdřív jsem přemýšlela, co to vlastně je :D

Dadouch řekl(a)...

To je boží fotka ;o)Vážně máš skvělé nápady....

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Boží fotka, super setříděno, jak je vidím hned bych zehlila, plíny jsem milovala,snad si ještě zažehlím

Jill řekl(a)...

to je krása, jo a na ty křeče mě teda pomáhal hořčík

Blaňule řekl(a)...

Klari, fakt hezky komponováno. Taková obyčejná věc a jak se to dovede podat, co?
A na křeče lýtek fakt hořčík, ale pokud to bolí jakože trvale a i s kyčlí...že by z námahy?
A pupíček malounko závidím :o)))

Anonymní řekl(a)...

Parádní fotka :)
Petjan134

Věra Turoňová řekl(a)...

hmmm, moc zajímaé na pohled ;o)