pátek 27. února 2009

58.den

...jako by mi jaro chtělo udělat po včerejšku radost...sluníčko svítilo hned od rána...a vydrželo mu to s menšíma přestávkama skoro celý den...beru zpět...už zase prší...
...taky jsem dnes byla v poradně...Terezka se otočila hlavičkou dolů, je to šikulka a snad už jí to vydrží....váží asi 1820g a vypadá o pár dní starší...:o))
...cestou ze školy, jsme narazili na další pozdrav jara u vedlejšího vchodu...bývají tam každý rok...

6 komentářů:

Jill řekl(a)...

jé a já dneska taky mám sněženky, ale ještě ne tak pěkně rozkvetlé

sluníčko u nás ráno taky pěkně vysvitlo, a vydrželo mu to celých 15 minut

Gabro řekl(a)...

Jééé, já se těším, až objevím nějakou i u nás!

Family Foto řekl(a)...

Jůůůůů to je nádhera, já chci jarooooo!!!! U nás ještě haldy sněhu :-(((
A gratulace k přetočení Terezky!!!! Držím pěstičky, ať změní polohu už až v náručí maminky. :-)

Jindra Krobová řekl(a)...

bééé já už chci taky sněženky!!! Krásná fotka a gratuluju k otočení Terezky :) hlavně ať už tak vydrží :)

Martinka řekl(a)...

já tady taky nacházím samý krásy...bohužel takový, co se fotit nedají :( samá hromada...

sněženka je nádherná, okouzlující...já už chci taky nějakou vidět na živo, ale to budu muset zajet k našim za pár dní...tam vždycky všechno dýl trvá, než se vyklube.

Dadouch řekl(a)...

Tak sněženky tu ještě nemáme, ale doufám, že už také brzy budou. A gratuluji k převrácení Terezky ;o)