čtvrtek 26. února 2009

57.den - 31.tt

...není mi dobře, krk bolí, nudle teče, do zítra budu mít tlamu samej opar...naštětstí hlva nebolí, tak se to dá vydržet...chvilku jsem si ráno hrála s foťákem a fotila si sluníčko...zkoušela jsem různě manuálně nastavovat a měnit objektiv...
...už bych moc chtěla jaro, sluníčko, modrý nebíčko...už mi leze na nervy to prdlý počasí, kdy ráno se brodíme sněhem nebo bruslíme po zledovatělém chodníku...odpoledne skáčeme přes louže a balíme se boty do bahna a navečer na pár minut vysvitne sluníčko...v noci pak zjistím, že opět chumelí a tak je to pořád dokola...
...tak jsem si dneska skočila koupit nějakou kytičku, abych to jaro trošku popohnala...mám jeden krokus a jeden petrklíč...jsem zvědavá za jak dlouho mi zvadnou...

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To slniečko je rozkošné...
Tak snáď choroby rýchlo pominú a bude dobre.
Lil.