úterý 17. února 2009

48.den

...venku je hnusně, chvilku svítí sluníčko, pak zase chumelí, chvilku modro, pak hned šedo...zima, vítr...prostě se mi ven nechce a už nevím co doma fotit, tak jsem podlehla kapkomanii...strávila jsem tím dnes hooodně času a výsledek je velmi chabý, ....ale jinou fotku nemám, tak tady to je ...pokus o korunku...rozzuřený lachtan a kapka před zánikem...



8 komentářů:

Věra Turoňová řekl(a)...

Náhodou , ty jedna, rozzuřený lachtan je můj favorit :)
a píšeš, že ti to nejde, dyť to máš super !!

Jarka řekl(a)...

Nejde ti to joooo??? Máš to super! a rozzuřený lachtan je parádní :)

Martinka řekl(a)...

vždyť je máš krááásný! a mě nejdou a nejdou...

Jindra Krobová řekl(a)...

Tomuhle říkáš že to nejde? Dyť jsou super!!!

Dadouch řekl(a)...

Vždyť jsou parádní a korunka je úžasná ;o)

Anonymní řekl(a)...

Parádní kapky, zvláště korunka výstavní. Petjan.

Laraffa řekl(a)...

Hmmm, taky bych chtěla mít takové nic moc fotky :-). Moc se mi to líbí!

Jill řekl(a)...

jen nepovídej, je to nádhera, ten lachtan je úplně skvělej