sobota 14. února 2009

45.den

...Maty měl dnes celodenní výpravu se skauty a Tom se chystal na zabíjačku....a protože od rána nádherně svítilo sluníčko a nebe bylo modrý jak v létě, naplánovala jsem si výlet po Kladně se s Joem Blackem a sigmou...jenže, když jsem si připravila foťák do staré brašny od kamery, kam se krásně vešel, tak slunce zalezlo a nebe opět zešedivělo....Tom se probral a zjistil, že po včerejším pivku nemá už dnes chuť ani na pivo ani na zabíjačku....tak jsem sjeli na nákup a pak jsem chtěla vyfotit kousek Kladna, jenomže v tom šedém podání a větru, který mi rozslzel oči jsem to vzdala...Tom navařil zásoby a já se flákla k telce, protože Terka se mi v břiše dost bolestivě šprajcla...odpoledne zase sluníčko na chvilku vykouklo, ale já byla schopná vyfotit jen pohled z balkonu...takže další lekce odložena....doufám, že bude zítra líp a budeme moct vyrazit někam na prochajdu...
...Maty se vrátil odpoledne z výpravy docela spokojenej a sladkej jak cumel, asi nám ho vyměnili....nebo, že by si začal vážit tepla rodinnýho krbu...??.. :o)

0 komentářů: