sobota 4. července 2009

185.den

...noc na dnešek jsem měla v ložnici jak Terkíska tak Matyho....spal u mě místo Toma...odrána svítilo sluníčko a opět jsme tu měli během chvíle vedro jak v pr.......Terka to nesla špatně a od rána řvala ařvala, usnula mi jen naruce a jak jsem jí položila, tak zase řev...byla jsem splavená jak kůň a ztrácela nervy...vypadli jsme se ochladit do lesa, kde vytuhla v kočárku...odpoledne dorazily bouřky, jedna za druhou a děští střídal slejváka a pak zase sluníčko....ale duha žádná...prostě nic není jako kdysi, ani ty přírodní úkazy ne...
...za Matym pak přijel děda a vyrazili na minigolf...
...já tady v tom dusnu aspoň dožehlila všechno co se tu už pár dní válelo, ale neměla jsem chuť ani inspiraci co fotit...takže to dneska očůrávám fotkou z minulé soboty...

4 komentářů:

P.Baczkowska řekl(a)...

Amazingly beautiful!!

Kateřina řekl(a)...

To je úžasná fotka!!!!!

Katka s Nancy řekl(a)...

Moc krasna fotka. Oba maji nadherne kukadla!

Miraza řekl(a)...

Nádherná fotka!!!