pátek 17. července 2009

198.den

...od rána pražilo sluníčko a bylo vedro...Tom nás s Terkískem odvezl k Bendě, aby jsme nemuseli býtv našem horkém bytě...
...dlouho jsme se neviděly, tak jsme si dobře pokecaly,prohlídla jsem si fotky z jejich dovči na Zante a jen tak jsme se poflakovaly...pak jen tak mezi řečí se Benďa zmínila, že se od pondělka chystá s holkama na pár dní na Šumavu, kam jezdí každý rok, musela jsem se smát, protože to je ohromná náhoda, že mi jedeme na Šumavu od pondělí do čtvrtka a jelikož ještě neměla zamluvený ubytování, zasedly jsme k netu a zamluvily pokoj ve stejném penzionu jako my...pak jsme zjistily, že jinde už stejně volné pokoje nejsou...náhodička, ale jsem ráda, že tamMaty bude mít holky a nebude se nudit jen s námi....pak jsem dostala výbornej oběd a o Terezku se mi starala její prostřední dcera Anetka, která je stará jako Matyáš...prostě naprostá pohoda....odpoledne se najednou zatáhlo, začalo pršet a pak dokonce padaly kroupy, velké jako pingpongové míčky...ale trvalo to jen chvilku a když dorazili chlapi z práce, tak jsme i grilovali....dokonce vylezlo znova sluníčko...
...domů jsme odjížděli po 22 hodině...Terka má za sebou první mejdan a zvládla ho skvěle...
...a zítra navečer se nám vrací Matý...

0 komentářů: