úterý 7. července 2009

188.den

...dnešek byl takovej doktorskej...po oběd jsem s Terkou jela k naší doktorce na dvouměsíční kontrolu...byla jsem zvědavá hlavně na váhu, žádný rekordy v přibírání totiž netrháme...měle jsemobavu, abychnemusel azčít přikrmovat UM, to bych nerada...ale dopadlo todobře, aspoň na tu bídu, terkis přibrala 280g za 14 dní.....dr. byla spokojená a jí tím pádem taky.....tak že ke dnešku váží 4730g...od doktorky jsme mastily do špitálu na kontrolní USG kyčlí...další chvilka napětí...zbavíme se Frejovy peřinky?...bude jí muset mít dál?...nedostaneme třmínky pro zhoršení nálezu?...po skoro hodinovém čekání, což je normální, jsme konečně přišly na řadu.....dr.Terezku pochválil-čímž mi svitla naděje- a vzápětí dodal, že dečku ponecháme a uvidí se za měsíc...byla jsem trochu zklamaná, ale lepší než odcházet s třmínkama...pak jsem se ještě stavila z holkama na chíře, aby mi domluvily píchnutí oušek na náušničky...
...večer dorazil Tom s cyklodovči.....unavenej a s taškama smradlavejch zmoklejch hadrů...

0 komentářů: