úterý 14. července 2009

195.den

...dneska na mě vypadnul ze schránky dopis...nejdřív jsem nechápala co to je a od koho....pak mi docvaklo, že nám píše Matys z tábora a dopis jsem otvírala s velkou obavou, co tam asi bude o pláči a stýskání...ale dopadlo to dobře, a celé provedení dopisu nás dost pobavilo... :o))...dopis je označen a polepen stejně jako obálka... :o)

6 komentářů:

JaninkaD řekl(a)...

Jéé, to je fakt dobrý! A je dobře, že se mu tam líbí.

Pride řekl(a)...

:) super dopis:) A mimochodem super převlečený blog!

Kateřina řekl(a)...

Klárko to je milý :-) A moc hezkej blog!!!!

Jeje řekl(a)...

tak paprada ! Hlavne ze to zvlada!

Alecram řekl(a)...

Tak dopis mě opravdu pobavil, to si určitě schovej, jednou bude koukat jak byl šikovnej:o))))

Lucka73 řekl(a)...

ehm - to je porád strachů... dyk Tom už je prostě VELKEJ kluk!!! Uvidíš, jak bude nadšenej, že se mu tam líbilo... Vydechni v klidu a pohodě :)