středa 8. července 2009

189.den

...Matýsek je už třetí den pryč...večer si voláme přes skype, ale on nějak nemá čas ani potřebu se vybavovat, takže info získáváme jen od dědy s babí...zatím mají za sebou krmení koňů, kachen a hřiště v Jablonci, ZOO v Liberci, Babylon v Liberci a zítra se chystají do kina na Dobu Ledovou 3...což jim s Tomem závidíme... :o))
...já si odpoledne vyrazila s Terkískem ven, vzala jsem si sebou knížku, s tím, že si sednu někde na lavičku a zase si kousek přečtu...bohužel, jen co jsem vytáhla paty z baráku začalo pršet, a pak lejt jako z konve,schovaly jsme se v průchodu, za chvilku to přešlo a bylo zase modré nebe,ale na suchoulavičkujsem mohla zapomenout...ale nakonec to dopadlo líp než jsem plánovala...sedla jsem si venku pod slunečník jedné pizzerie, dala si Frappé a četla knížku o Korfu od Páji Ostrovanky...naprostá pohodička...
...Terezku přestává bavit dudlík, už jí dostatečně neuspokojuje ani paleček, ale začíná si do pusy rvát celou pěst...nyslím, že to nebude trvat dlouho apovede se jí to, jen nevím jak jí bude vyndavat... :o)

1 komentářů:

Helen řekl(a)...

Vypadá jako kdyby se zrovna dívala na nějaký velice napínavý film (či pohádku?) :-))