neděle 5. července 2009

~~~~~~~~~~~

OCENĚNÍ BLOGU

....během pár dní jsem dostala ocenění svého blogu od PRIDE , KATKY a BARČI
...tímto vám holky moc děkuju a jsem ráda, že občas zaskočíte ke mě na návštěvu...



Zde jsou pravidla pro udělení tohoto ocenění:

1. Umísti ocenění na svůj blog.
2. Nezapomeň zahrnout i link osoby, která Ti ocenění udělila.
3. Nominuj 7 nebo více blogů ( vždy obtížné).
4. Zanechej zprávu na jejich blogu, abys jim dal vědět, že mají na Tvém blogu ocenění.


Here are the rules for this award:

1. Put the award on your blog.
2. Include a link to the person who gave you the award.
3. Nominate 7 or more blogs (always hard to do).
4. Leave a message on their blog letting them know they have an award on your blog.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Moje nominace :

LUCKA 73
LENCULA
ANNABELLKA
JINDRUCHA
APRILMOUSE
PRAN
LILITKO

3 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Díky moc za ocenění - vážím si toho. Ty si ho strašně zasloužíš. Fakt máš krásný fotky - sice si nevěříš, ale s tím by se dalo něco udělat. :)))

Díky moc!!

Lenka Pokorná řekl(a)...

Ahoj Klárko,
moc ti děkuji za ocenění!! Jsem ráda, že se ti můj blog líbí, však já tvé fotky a povídání taky moc ráda sleduji!!
Děkuji!!! mooooccc

Lenka Pokorná řekl(a)...

a jsem tu zas... i u mě máš toto ocenění ;-) U tebe je fakt hezky!!