středa 22. července 2009

203.den

...dnes nás čekal druhej cyklookruh po Šumavě...tentokrát jsme přejeli autem až do Nové Pece u Lipna a odtud se vydali po in line dráze do Stožce, tam jsme si dali oběd a pak se vydali "zkratkou", tzv. Oslí cestou ke Schwarcenberskému kanálu...bylo mi brzo jasný, proč se tomu říká Oslí, protože tudy se vydá jen pořádný osel....kopec jak kráva, vedro k padnutí a moje polavá prdel a nohy ze včerejška...v jednu chvíli jsem do kola kopala a chtěla jsem, aby pro mě Tom poslal třeba traktor, aby mě odtáhnul....budiž mi útěchou, že jsme pak jeli asi 13 kiláků po rovince nebo z kopce.....za odměnu....jinak ten kanál nás zklamal, v tom úseku kolem kterého jsme jeli je to vyschlá strouha...a musím moc a moc pochválit Matyho, protože vůbec nebrblal, všechno ujel, vyjel a byl skoro všude první a ještě mě stačil podporovat a utěšovat....


2 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

:oDDD Uchachááá - z oslí stezky jsem měla podobný pocity. Už je to sice nějakej čásek, ale pamatuju si to jako dneska.....

Nádherný fotky - ta velká je prostě úžasná!

Kateřina řekl(a)...

Moc se mi líbí ten vchod do hradu :-)