neděle 5. července 2009

186.den

...tak dnes jsem si dala za úkol nafotit dětičky pro dědy a babičky...
...první pokus selhal, než jsem si připravila všechny cajky, tak Matymu spadlo nagelovaný číro, který si přál vymodelovat a Terezka mi usnula...
....druhý pokus taky nevyšel, protože Terezka prostě odmítla pást koně na mojí žádost..
...třetí pokus vyšel....není to nic uměleckého, ani to nebyl můj záměr....prostě fotky do alba...jen, kdyby je někdo dal vytisknout, že ... :o))
...a musím Terezku na konec pochválit, večer pásla koníčky nádherně a dokonce poprvé zůstala ležet v klidu na bříšku a pochutnávala si na pěstičce...
...Maty má sbaleno, zítra ráno nabírá směr Jablonec za dědou a babí....bude tam až do pátku...




6 komentářů:

Miraza řekl(a)...

Fotky jsou naprosto úžasný!!!Moc se mi líbí!!

P.Baczkowska řekl(a)...

amazing I love your style

Kateřina řekl(a)...

Nádherný fotky!!!!

Jindra Krobová řekl(a)...

Jůůů ty jsou kouzelný!!! Překrásný fotky!!!
A moc děkuju k ocenění :)

Lenka Pokorná řekl(a)...

To černé pozadí je fakt bomba!! Nádherné fotky!!!
Je to krásný pohled na takhle spokojené sourozence!!!

APRILMOUSE řekl(a)...

Fantastický fotky!! Mates je dobře "velkej brácha" :) vypadá, že je na ségru pyšnej :)