úterý 3. listopadu 2009

307.den

...ráno jsem Matymu udělal výtěr krku, jak jsme se včera domluvily s dr a Tom to hodil na bakterku....určitě tam něco vypěstují, teď jde jen o to co to bude....zítra si mám v poledne zavolat...
...dnes v poledne jsem nechala Matyho doma a vyrazila tentokrát s Terkínkou k dr....na 6ti měsíční kontrolu....je to dneska přesně 6 měsíců co jí máme a je neuvěřitelný jak to utíká a roste nám jak z vody....teda spíš z mlíka....má 7630g a 66 cm...a protože už má skoro 3 týdny rýmu, udělala jí dr výtěr nosu a já si to odvezla na bakterku, abysme už zítra věděly jestli tam něco je nebo ne....a taky máme svolení začít s příkrmama...zatím zeleninku, pak máme zkusit večer kaše, ale zatím bezmléčné nebo z HA mlíka, kvůli ev. alergii na mlíko...takže nakoupíme zásoby a o víkendu bude první zkouška, jsem zvědavá jak to Terince bude chutnat...

0 komentářů: