čtvrtek 12. listopadu 2009

316.den

...dopol jsem se stavila v práci, abych si zjistila výsledek výtěru...Tom je čistej a já mám stejnýho streptokoka jako Matýsek...takže fasuju PNC na 10 dní...bleee...odpoledne vyrážím s Matym na 9ti letou prohlídku k dr...a pak se jdu s Terezkou projít po městěa Maty šel sám domu, měl mu přijet děda...
...večer jsem Terezce připravila její první kaši, kvůli ev. alergii na mlíko, kteroujsme nedávno řešili , dostává jen rýžovou z vody...bála jsem se, že jí to teda neohromí a jíst to nebude, ale omyl....otvírala pusu a já nestačila nabírat, když kaše došla, žačala natahovat, tak jsem jí ještě zdatně dokojila a ona u toho usnula....do postýlky jsem jí nesla s nadějí, že bude spát dlouho a nerušeně...bohužel to neklaplo a budila se stejně jako jindy...

0 komentářů: