čtvrtek 5. listopadu 2009

309.den

...noc opět na nic...Tom ráno odjel a na mě padla nějaká depka...jsem otrávená, nic mě nebaví...po obědě vyrážím k dr pro receopty a zjistit co vlastně ty moje zlatíčka kde mají....Maty má v krku beta-hemolytickýho streptokoka a dostal Ospen na 10 dní....děsí mě to dohánění školy a vyjmenovaná slova co se začali učit...a Terkínka má v nose zaltýho stafylokoka, dostala na to ATB kapky Pamycon....rovnou jsem v lékárně vzala vitamíny, čaje, teploměr a nechala tam krásných 850kč...!!!...táhla jsem i foťák, tak jsem si na náměstí zkusila pofotit pár kousků...
...pak jsem koupila Terkískovi lžičky a mističku a první mrkvičku....najedeme na to o víkendu....
....bohužel Terezka nesmí na plavčo, takže už po druhý vynecháváme...
...odpoledne začíná Terk kašlat...odsát už jí skoro nic nejde a přesto chrochtá, nějak nevím jak jí pomoc a bojím se noci....

1 komentářů:

Kačka řekl(a)...

Tak tahle se mi líbí moc...taková zvláštní, furt na ni musim koukat :-)