středa 18. listopadu 2009

322.den

...dnešek byla takovej nabitej....a já po noci s nespací Terezkou ubitá....po 1 hodině začala kňourat a přestala jen na ruce....trvalo to hodinu, kdy usnula po koju...nějak se to nespaní začíná hromadit a já asi brzo odpadnu...
...dopol přijela Markéta, tentokrát s Hugem i Pepínem a chtěla je nafotit spolu....bylo to naprosto nemožné, protože Pepa mojí snahu bojkotoval...aspoň, že Hugo ještě nezdrhá, tak aspoň nějakou vánoční (kýčovou) fotku jsem udělala...mezitím jsem dala do pekárny zadělat těsto na škvarkové placky....když Markéta s klukama odjela, hodila jsem si terkíska do šátku a vyběhla aspoň koupit maso, abych uvařila k večeři kuřecí závitky s kaší...placky se povedly, i když těsto na to moc nevypadalo...do toho přijel Tom dřív z práce, ale jen proto, že mu nebylo dobře, takže sebou fláknul na gauč a chrněl...Maty zvládnul odjet a přijet z angliny sám, tak jsem ušetřila čas na vaření a pečení....no a večer přišla tchýňka se šcagrovou popřát tomovi k narozkám, které má zítra...no a protože já ještě PNC beru a mám další dávku o půlnocu, chodím spát každý den v tuto dobu, kdy se Terk začne budit a nastává kojení , dudlíkování a chování...

0 komentářů: