neděle 29. listopadu 2009

333.den

...pěkné číslo....už se nám tenrok fakt krátí...začíná advent...a už to poletí....Mikuláš, Vánoce,Silvestr...to vše proložené nákupy, úklidem, vařením, pečením....já to hrotit nebudu...
...dnes jsem si umyla první okno, zbývají ještě 3....stihnu stihnu, nestihnu nestihnu...svět se nezboří....
...dnes jsem uvařila svůj první houskový knedlík...bez housek, žádný jsem neměla....těsto vymíchala a vykynula pekárna a já jen hodila knedlíky do vody....vypadaly malý, chudinky...za chvilku jich byl plný hrnec a tísnili se vedle sebe...ale uvařili se a byli výborný...k výborný svíčkový od Toma...
...dnes jsme zapálili první svíčku na adventním věnci...našem prvním...

...odpol jsme vyrazili do Ikey a nakoupili nějaký blbosti a hlavně židličku pro Terezku....Matýsek jí sestavil a hned jsme jí museli vyzkoušet a Terezka tam byla nadšená...vypadala tam spokojeně a já se musela tomu malýmu puclíkovi smát...

3 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Okny jsem také vítala advent. A to sluníčko mi dávalo pěkně zabrat, pořád byly vidět nějaké šmouhy. Není nad zamračený podzimní den:-) /vzhledem k oknům, samozřejmě/

Martinka řekl(a)...

krásně vám roste prdelka malá...krásná holčička!

Barbora řekl(a)...

Terinka vypadá najednou tak veliká! :-)