pondělí 23. listopadu 2009

327.den

...nevím jak dnešní den brát....byl tak nějak náročný....bohužel nejen pro mě, ale i pro ségruši....
...dopol jsem jela s Tomem a Terk do Motola na další kontrolu...mám před sebou další dny čekání na výsledek a přemýšlení co bude....pokud TO dopadne dobře, jdu na kudlu v lednu, pokud TO dopadne blbě,jdu hned a tím pádem by bylo všechno v prdeli...už to chci mít za sebou, na jednu stranu se na to těším, na druhou stranu se toho bojím....bojím se jak to dopadne, bojím se bolesti, bojím se jak to zvládne Terezka těch několik dní beze mě....bojím se jak to zvládnu já bez nich...sakra a dost....odpol jsem byla docela v pohodě, vesele jsme v Praze šopovali a teď večer to na mě nějak padá a je mi mizerně...no snad bude líp....musí...

6 komentářů:

Hanka řekl(a)...

Klárko, hlavu vzhůru! Ty i celá tvoje rodina to zvládnete! Myslím na Tebe!!!

Lucka73 řekl(a)...

Jasně, že to zvládnete!!!

Dopadne to dobře a všichni to zvládnete na jedničku - hlavně ty i Terezka....

Věř mi, když říkám, že bude dobře!!!

Myslím na tebe!!!

Kačka řekl(a)...

Klari drž se a hlavu vzhůru, určitě to bude OK!!!!

Michaela K. řekl(a)...

Moc držíme palce, určitě to bude vše dobrý. Terka je velká slečna a doma to s Tomem určitě zvládnou. Drž se.

Misa

Barbora řekl(a)...

Klári moc držím palce, ať je to brzo za vámi a všechno je v pořádku!!!

Babs řekl(a)...

Klárko, nevím sice, CO za potvoru tě trápí, ale držím palce, aby TO dopadlo dobře a věř, že DOPADNE!!! Musí!! Budu držet, co mám, ať je brzo líp.