pondělí 30. listopadu 2009

334.den

...ten náš malej racochejl v noci zase zlobil...před 2 hodin začala plakat a začal kolotoč...vstala jsem, dala dudlík, pochovala, položila Terk, položila sebe....řev....vstala jsem, dala dudlík, pochovala, položila Terk, položila sebe....řev....asi 6x....pak najednou klid...ale za chvilku se začalo v pravidelných intervalech ozývat vrzání postýlky...nedalo nám to a rozsvítili jsme lampičku...byl to pohled pro bohy....Terkínka ležela na šířku postýlky na bříšku, držela se šprušlí, nohama se odrážela od zdi a vrzala a chechtala se na nás...
...ráno jsem byla jak zmlácená, ale dala jsem se do úklidu a umyla další okno...zítra snad domeju i to u Matyho a dáme do oken světýlka...jsem zvědavá co na ně Terk ...
...a pokud všechno dobře dopadne začnu s pečením cukroví....to mě teda moc nebaví,ale jednou za rok to přežiju....

5 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

To jsou kukadla:-)Nádherný.

wlcice řekl(a)...

Je nádherná! A roste jako z vody :-))

Jeje řekl(a)...

jejda ta uz je velka. to leti!

Alecram řekl(a)...

Jo, to znám, ta naše ďáblice mívá taky občas super noci a to jí budou už 2 roky.
Malá je krásná :o)))

Barbora řekl(a)...

Nádherná princezna!