úterý 1. prosince 2009

335.den

....od rána bylojasný, že dnes bude pršet...a nepoznala jsem to jen pohledem na oblohu, byla černá, pošmourná, ale hlavně tím, že jsem domyla poslední okno...a jak meju okna, tak ještě ten den zaprší....takž od odpoledne leje jako z konve...nevadí, okna jsou čistá, třeba déšť spláchne šmouhy, co tam někde jsou....dvě okna už nám svítí vánočními světýlky a zítra dozdobím okno Matymu...s Terk to zrovna moc nehnulo, myslela jsem, že bude vykulená...
...a taky jsem čekala, že bude vykulenej Mates...Tom večer přijel v novým autíčku a jeli jsme se projet....jen na pár minut, bylo už pozdě...Maty je nadšenej a hlásí, že je to nejlepší auto na světě :o))

2 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Já to mám podobný s holičem. Vždycky když se nesu s načesanou hlavou, prší. Neomylně:-)

Helen řekl(a)...

Jůůůů, krááásná výzdoba. A co máte za autíčko?