pátek 4. prosince 2009

338.den

...tak jak se to říká?...lepší nevědět?...sladká nevědomost?... je to tak....celou dobu jsem věděla, že to může dopadnout blbě, ale mohlo to dopadnou i dobře...jako vždycky předtím....bylo to 50 na 50...mohla jsem jít na operaci až v lednu, tak jak jsem si domluvila...mohla jsem prožít vánoce v klidu...mohli být v klidu všichni moji blízcí....mohla jsem ještě několik týdnů kojit Terinku...mohla, mohla, ale nemůžu...verdikt zněl jasně....těžké nádorové změny...nástup ve čtvrtek a operace v pátek...za týden touhle dobou už to budu mít za sebou....je to krátká doba na všechno co chci a musím zařídit a stihnout a moc dlouhá na to přemýšlet co bude dál....mám v hlavě hroznej zmatek....od rána, co mi volali z Motola, tady střídavě řvu a střídavě tupě zírám....strašně jsem brečela Tomovi do telefonu a držela Terinku v náručí a ona se na mě tak krásně smála....ještě, že ona netuší co se děje a může být šťastná, jak jen takové malé děťátko může být....horší je to s Matym...dnes se mu celé odpol vyhýbám, před ním těžko slzy schovám...
...je s podivem, jak jsem ale dokázala být klidná před maminou, která se tu odpol stavila s mikulášem pro děti...pohlídala je a já šla do města pro nějaké homeo na ukončení laktace a umělé mlíčko pro Terk...řekla jsem jí o tom všem těsně předtím než odešla, pořád jsem nevěděla jak na to...nejradši bych to zatloukla před celým světem nebo aspoň před celou rodinou, aby se netrápili, ale bohužel to nejde...mamina vypadala vyděšeně a já byla v klidu a mluvila jsem o tom tak klidně, jakoby šloo rýmu...jen co odešla, tak jsem se rozeřvala, vidět jí takhle ztrápenou není nic pro mě....
...asi píšu pátý přes devátý, mám v hlavě hroznej zmatek...chvilku nad sebou brečím a chvilku jsem odhodlaná to nevzdat, ale nevím nějak jak na to....jak vyhrát...
...je mi líto, že musím Terkínku odstavit...miluju ty chvilku, kdy se ke mě přitulí a přicucne a ručičkama mě škrábe a štípe nebo hladí nebo do mě buší...
...je mi líto, že zkazím Matymu oslavu narozenin, kterou měl mít příští víkend...
...je mi líto každé chvilky, kterou s nima nebudu...
...vydržela bych cokoliv, jen kdyby to mělo dobrej konec....
...možná ještě něco dopíšu, možná ne....noc je dlouhá a spánek se u mě asi moc neohřeje...

31 komentářů:

Kačka řekl(a)...

Klari, držim pěsti, moc a moc!!!!

Barbora řekl(a)...

Klári moc ti držím palce, ať je všechno v pořádku!!!

Jarkab1 řekl(a)...

Klári, držím pěsti - ze všech sil!!!
drž se

petruschka řekl(a)...

Klárko to mě moc mrzí......budu na tebe moc myslet a držet všechno co mám!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Zlatíčko Klári, je mi to tak líto!!! Moc na Vás myslím, a držím pěstičky, ať všechno dobře dopadne. Musí!!! Bude to těžké, ale pořád mysli na Terkínku a Matýska, a Toma, jak na Tebe čekají, jak máš skvělou rodinu, a proto to prostě musím dopadnout dobře!!! Drž se Klárčo!!!! Budu na Tebe moc moc myslet!!!
Annabellka

Anonymní řekl(a)...

Klarisso, tak moc mě to mrzí! Ve skutečnosti tě neznám, ale přes tvůj blog jsi mi tak blízká. Sleduju co se u vás děje, kochám se krásnýma fotkama. Těžko nacházím slova, kterýma povzbudit v takovéhle chvíli. Drž se!!! Moc na Tebe myslím, ať to všechno dobře dopadne. peki (BC)

Simies řekl(a)...

Klárko, to je mi líto, co se děje. Sleduju tvůj blog, máš úžasné fotky a krásnou rodinu. Už proto musíš bojovat. Nevzdávej to a přeper tu mrchu! Držím ti pěsti a budu na tebe myslet!

Jitul-Diďa řekl(a)...

Klárko, bude to dobré, MUSÍ být!!! Nesmíš mít špatné myšlenky, že nebude. Věř tomu, že to všechno zvládneš. Že to zvládneš pro Terezku, Matyho, Toma a hlavně pro SEBE. Já ti věřím.
Budu na tebe moc myslet a držet pěsti. Uvidíš, dopadne to dobře.
Jitul

Lucka73 řekl(a)...

Koukni - kolik lidí drží pěstě - to přeci MUŠÍ dopadnout dobře. Musí, a BASTA!
Vůbec si nesmíš připouštět nic jinýho.

A krásný chvilky s Terezkou budete mít i tak - už je to velká holka. Zvládnete to, uvidíš.
Ona je sluníčko - sluníčko, co ti bude dávat sílu do každýho novýho dne. Nenechá tě smutnit. Seš šikulka - zvládneš to!!!

A Maty? Možná se bude tak na oko zlobit, ale ve skutečnosti - je to kluk s velkým srdcem - bude na tebe myslet a držet palce!!! Máš v něm velkou oporu (jen mu to moc neříkej, aby zbytečně nepejchnul....)

A Tom? Ten tě (jako dycky) podrží nejvíc. Vybrala jsi si dobře! Jste príma pár. Doplňujete se - neboj se o něj opřít. On něco ustojí....
Spolu jste silná dvojka, zvládnete cokoliv.

No a všichni dhromady?? To už je prostě "banda" nepřekonatelná!! Bude to dobrý!!!

MOc budu držet palce!!!

Hanka řekl(a)...

Klárko, je mi moc líto, čím si procházíš... Ale nejdůležitější je, aby děti měly zdravou mámu. A ty máš dvě krásné děti a báječného muže a ti všichni tě budou milovat a podporovat. Myslím na Tebe, všchno dobře dopadne!!!

krista řekl(a)...

Klárko, myslím na tebe, uvidíš že všechno bude dobrý!!! držím pěsti!

Anonymní řekl(a)...

Klariss, strašně moc držím palce. Moc na tebe a celou rodinu myslím. Buďte statečný!! Myslím na Vás a džím všechno co mám . Musí to být zase dobré...prostě musíííí.
Saaara s rodinou

Anonymní řekl(a)...

Určitě to bude dobrý, hlavně to nevdávej, doktoři jsou machři, v tomhle jim věřím.
Blanka

Mia-quality řekl(a)...

Klári, moc moc držím palce. Zároveň i Tomovi, aby to s Terezkou a Matesem všechno zvládli a zvládnou. Máš prima chlapa ;-)
Určitě to bude všechno dobrý, budu na vás myslet!!!!

M.

Martinka řekl(a)...

Klári, je mi to moc líto, ale věřím, že to zvládneš, vy všichni tio zvládnete!! Věřím tomu a držím pěsti a myslím na tebe!!
Martina

Kateřina řekl(a)...

Klárko moc na tebe myslím!!! Všechno bude zase dobrý!!!! Bude, uvidíš, že jo!!! Drž se!!
Katja

dobrotova řekl(a)...

Klári, teď dočítám. Držíme moc palce, ať všechno dopadne co nejlíp. Hodně síly!!! Lenka

dypecek řekl(a)...

Kláro, teď to čtu teprv a moc držím palce, neboj to zvládnete, posílám pohlazení ! Katka

Anonymní řekl(a)...

Klári, to neee... budu na tebe moc myslet, budu držet všechny palce co mám!!! Dopadne to dobře, budeš v pořádku ... neplakej ... bude to dobrý, musí!!!!! :erik:

Diny

Lucie řekl(a)...

Klárko, moc držím palečky, budu na tebe myslet. Moje babička ti posílá obrovskou horu energie... je jí 85 let a na operaci byla ve 30 :)

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Posílám moc moc síly, jste užasná rodina a všechno zmáknete. Držím pěsti.

Gabiks řekl(a)...

Klárkooo!! Moc moc ti držím palce, bude nás hodně, co je tu budeme držet a určitě, ale určitě do bude dobrý!! Musí být!!!
Drž se holka, zvládneš to, zvládnete to všichni!!
Gábina.

Dadouch řekl(a)...

Klárko, posílám hodně hodně síly a držím palce ať vše dobře dopadne .....

Jindra Krobová řekl(a)...

Klárko, teda co to čtu... hrozně mě to mrzí... držím všechny pěsti co mám!!!! 3x tfuj ať všechno dopadne co nejlíp!!!!

dib řekl(a)...

klári, držím palce ze všech sil, aj v pátek budu, hlavně na to, ať máš dost vnitřních sil věřit v dobré konce.
myslím na tebe, ať jsi klidná a strach ať na tebe nemože, a ať jsi brzo doma!!

Aneta Barčova řekl(a)...

Klari, moc na tebe myslim! Drzim pesti, vsechno bude dobre!

Kopretina řekl(a)...

Klári, vím, že jsi už psala dříve, že to není dobrý, te´d jsem dočítala diskuzi FFF, tak jsem k tobě zašla. Myslím na Tebe, budu i v pátek moc, držím pěsti. Držte se, všici, ty i tvá skvělá rodina.
Janka

beeuskaa řekl(a)...

Klári!!! Moc moc držím pěsti, aby to bylo všechno dobré!!! Musí být! Myslím na vás a posílám spoustu síly!

nitka řekl(a)...

klari,velmi na teba myslim a silno drzim palce
xxx

Miraza řekl(a)...

Klári,moc držím palce a věřím,že všechno dobře dopadne!Musí!!!!!!

Lukáš řekl(a)...

Klári, taky držím pěsti, ať to dobře dopadne!