čtvrtek 10. prosince 2009

344.den

...po nic moc noci mě čekal odjezd do špitálu....moc jsem toho nenaspala a kromě narkozy asi moc pár dní nenaspím....s Matym jsem se rozloučila než vyrazil do školy...pak jsem si vzala Terezku a úplně naposled jí nakojila...bylo mi smutno, ale ona je takový sluníčko co se od rána směje a blbne, že jsem ani nebrečela, naposled jsem si jí poňuchala, předala jí mamině a vypadli jsme s Tomem ven...v Motole jsme byli za chvilku, zaparkovali jsme a pak to bouchlo....do nemocnice jsme vstupovali oba s rudýma očima...
...příjem na oddělení, příprava na operaci, pokus o čtení knížky, přemýšlení o tom co bylo a co bude...byla jsem na pokoji sama, až večer mi tam přivezli mladou holku a aspoň bylo s kým pokecat...celej den mě bolela hlava a večer, když jsem si vzala předepsaný prášek na spaní se mi udělalo moc zle a začala jsem zvracet, migréna jako prase....sestřička na mě zavolala i doktora, jak blbě jsem vypadala, ale po lécích se to zlepšilo a já usnula...

1 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Hele - ale zvládli jste to - na jedničku!! A všichni.

Věř mi, že to bude dobrý. Prostě MUŠÍ!!! Nic jinýho nebude - jen samý pozitiva :)