úterý 8. prosince 2009

342.den

...je hnusně....střídavě prší a neprší....což mi překazilo plány stavit se terkínkou ve špitále pro výsledky....
...po dnešní noci jsem hotová a Tom určitě taky.....šli jsme spát zase po půlnoci a Terk po 4 hod začala plakat, nemůže se po Sunaru pořádně vykadit, takže skončila u nás v posteli a trvalo dlouho než zase zabrala...kluci ráno vstávali po 6 hod na plavčo a anglinu a já se pak vrátila ke spící Terince do postele...ke sváče dostala švestky, snad pomůžou....
...po obědě přijela mamina hlídat zase Terezku a já vyrazila k dr, aby mi sepsala předoperační...vzala jsem to přes špitál a vyzvedla si výsledky a pak šla přes město a nakpoupila ještě zásoby pro Terezku, kaše, Sunar, přesnídávky, švestky na zácpu, mrkev na průjem....:o)....prostě, aby tu měl Tom všechno kdyby něco....
...Terinka Sunar sice už neodmítá, ale moc ho nevypije, ještě zítra ráno zkusíme zvětšit dírku na dudlíku od flašky....čaj teda tahá o moc líp....
...přesto, že jsme se s Tomem utvrzovali už dopol po telefonu, že dnes jdeme spát brzo, jdeme zase po půlnoci :o))
...jo a švestky zabraly....a to tak, že velmi ;O)

1 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Švestky jsou spolehlivé. Nezklamou, vím to.
A přeji hodně štěstí:-)