středa 23. prosince 2009

357.den

...Terkínka mi dnes ráno udělala radost, když jsem jí ráno ukecávala u nás v posteli, aby ještě chrněla, řekla svoje první MÁMA....
...upekla jsme dnes vánočku...i když těsto nejdřív nevypadalo nic moc, krásně v troubě vykynula a vůbec se nesesypala....a dokonce i dobře chutná, i když není tak nadejchaná jak by měla být...
...Tom uvařil hovězí vývar s játrovými knedlíčky a udělal bramborový salát....
...odpol jsem si odběhla ke kadeřnici, Maty ozdobil stromeček a Terk si schrupla na balkoně...
...pak šli kluci na hokej a mě přišla kamarádka a sousedka Marta, aby mi pomohla s Terkínkou, když tu kluci nebyli....
...zítra ještě ráno upeču štrůdl a udělám pár chlebíčků a Tom osmaží řízky a Štědrý večer může začít....

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Teda to je vánočka s velkým "V"!!! Nádhera!!!! Jsi šikulka!!!!
Krásné vánoce Klárko celé Vaší rodině!!!
Annabellka

Jitka Neradová řekl(a)...

Krásná vánočka, přímo k nakousnutí.
Tak hezké svátky