neděle 6. prosince 2009

340.den

...Terinka v noci vypila ještě 150ml čaje a k ránu jsem jí podstrčila zase sunar, tak vypila zase 80ml a usnula...
...tak jak se mi v noci nechtělo spát, tak se mi ráno nechtělo vstávat....neměla jsem sílu se zvednout k ukecané Terince, tak to Tom zvládnul sám....dopol dostala ke sváče ovoce, k obědu zeleninu, odpoledne třetí zkouška banánu-opět bez úspěchu, tak dostala malou přesnídávku a čajík, ten jí chutná a krásně pije....stále odstříkávám do mrazáku....
....odpol se tu stavil děda, hrál si s Matym a my se šli s Tomem a Terk projít do krámu a pak Tom vařil pro Terkíska, aby měla domácí jídlo a nejen skleničky...
...večer jsem ho vyhnala na hokej, protože byl celej den jako tělo bez duše a mě z toho bylo smutno...potřebuje se taky odreagovat a přijít na jiný myšlenky...

1 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Dovřes udělalas - jen... neozvala jsi se, kočko.

A já jsem pořád tady ... ;o)