sobota 5. prosince 2009

339.den

...noc byla celekm v klidu....k ránu jsem si vzala Terkínku k sobě, přitulila se ke mě a spinkala opřená o moji tvář....bála jsem se pohnout, abych tu kouzelnou chvilku nepokazila....vydržely jsme spolu v posteli skoro do 9 hodin, kdy za námi přišel Matýsek a vlezl si k nám....
...v noci a ráno jsem Terk ještě nakojila, odhodlaná, že je to naposled, a málem u toho brečela....ke sváče jsem jí připravila UM Bebu, ale bohužel ani po půl hodině jsem do ní nic nedostala....odstrkovala mě, plivala ho a pak plakala...zkusila jsem jí dát jablíčko s mrkví ze skleničky, ale to byl taky boj....z půlky skleničky měla půlku na bryndáčku...ovoce jí zatím moc nejede....a ty ksichty co u toho dělá a otřásá se hnusem...ani pít nechce, voda jí nechutná...
...Tom přijel před polednem, tak jsme byli zase všichni pohromadě...
...k obědu toho Terezka snědla míň než jindy a pak usnula n abalkoně dřív než jsem jí položila do kočárku...
...po 15 h jsme vyrazili na Valdek do hospody na Mikulášskou....Terk nejdřív plakala, ale po chvilce se rozkoukala a byla spokojená a všechno pozorovala...Maty dělal, že se čerta nebojí, ale že by se k němu hrnul to ne....šel siaž pro balíček, kdž ho zavolali jménem a na pomoc si vzal do náruče Terkínku....než, aby zazpíval, tak si tam s Mikulášem, andělem a čertem vyprávěl...
....z Valdeku jsme odvezli Matyho na noc k babíčce Lídě a jeli nakoupit...koupila jsem Terezce 2 různý čaje, jeden instantní a jeden pytlíkovej a pak Sunar HA, když jí Beba nechutná a v lékárně vzorek Nutrilonu HA, abych nemusela brát velkou krabici za dost peněz...
...kaši Terkínka slupla plnou misku a pak usnula v postýlce....po 22 h se vzbudila, tak jsem jí zkusila dát jen instantní čaj a světe div se, ona tu 100 vytáhla za 2 minuty a usnula....huráááááá, malej úspěch....
...před půlnocí se vzbudila znovu, Tom jí zkusil dát Sunar, ale nepochodil...po chvilce jsem to zkusila já a povedlo se....vytáhla svých prvních 80ml Sunaru, otočila se na bok a usnula....jsem moc ráda, snad si zvykne....pokusím se odstříkat nějaký mlíko do mrazáku, kdyby bylo nejhůř, večer to šlo dobře a rychle, tak snad se zadaří i ráno...pokud nevyměknu v noci a nenakojím Terezku....

6 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Děláš to moc dobře!!! Jen se dopředu netrap. Jsem si jistá, že tvůj smutek Terezka cítí a pak je zmatená. Ale půjde to. Uvidíš... Tohle bude první krůček - první vítěznej krůček a bude spousta dalších!!

Pořád na tebe myslím!!!

JaninkaD řekl(a)...

Je to boj, ale zvládáte to parádně. Jste všichni moc šikovní!

Moc na tebe myslím a držím všechny palce co mám!

Anonymní řekl(a)...

Klari, super fotky, jsi šikulka.
Pořád na tebe myslím, zvlášť když beru foťák do ruky ;-))
Drž se, to půjde....
Jo, máš krásnou rodinu.....
Marulka

Krista řekl(a)...

Klárko, držím moc moc pěstičky !!

Anonymní řekl(a)...

Naprosto božské fotky!!! Fakt paráda!!!

Anonymní řekl(a)...

Naprosto božské fotky!!! Fakt paráda!!!
Annabellka :-)