pondělí 7. prosince 2009

341.den

...v noci jsem Terk musela chtě nechtě nakojit....jinak bych bolestí asi nevydržela....kojila jsem v dost krkolomné poloze, ale úleva přišla po chvilce....při dalším probuzení stačil čajík a ráno Sunar, zase jen 80ml....víc prostě nechce...ráno jsem si musela přivstat a mazala jsem do špitálu na odběry kvůli přeoperačnímu, nabrali mě holky u nás na Jipce a zase sem pádila domů...kluci už byli vzhůru a snídali a Terinka byla přebalená a oblečená...jsou to šikulky a zvládnou to tu beze mě na jedničku, to vím moc dobře...
...pak přijela mamina, aby pohlídala Terkínku a já si konečně-úspěšně-vyřídila rodičák, na 3 roky...
...k obědu dostala Terk včerejší Tomův mix a snědla toho neuvěřitelnou porci a vydatně to zapila čajem....ta holka nás asi brzo sní....taky jsem jí koupila na mlsání kukuřičný žížaly, byla pak celá oblepená a krásně se ksichtila :o)))
...odpol přijela na pokec Katka s Agu a večer nám Tom přivezl k véče Mekáč...
...Tom dnes podniknul několik kroků pro klid duše a hned vypadá líp a je zase optimista....


7 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Z Toma mám OBR radost!!! A teď ještě ten optimismus naočkovat tobě. A mně se to podaří!!!

Prostě mi musíš věřit :). Bude zase dobře. BUDE a BUDE!!!

Myslím na tebe, moc a moc!

peki řekl(a)...

Terinka je velkej šikulík.
Máš bezva rodinu, která je velkou oporou.
Všechno zvládnete a bude líp.

Anonymní řekl(a)...

Klárčo moc na Vás myslím, Tom je super, ale to jsem poznala už v létě v Kladně :-) Určitě to všechno zvládnou a Ty se uzdravíš!!!! Moc držím pěstičky a jsem s Tebou!!!
Annabellka

Jitul-Diďa řekl(a)...

Klárko, hlavu vzhůru. Bude to dobeé. Věř tomu. Musíš tomu věřit!!!

Tom to s dětmi zvládne.

Myslíme na tebe.

Jitul

dypecek řekl(a)...

Klári neboj oni to zvládnou, vždyť jsou to šikulky a hlavně to zvládneš ty !!!! Moc na tebe budu myslet kočko, pfuj pfuj pro štěstí !
Katka

hliska řekl(a)...

Klárko, budu samozřejmě držet oba palce a jistě se zadaří a bude zase dobře. Doma máš šikulky a jistě to na tu chvilku bez tebe zvládnou. Hodně štěstí !!!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Upřimně a silně držím pěsti...