sobota 12. prosince 2009

346.den

...konečně ráno...celou noc jsem trénovala otáčení z boku na bok, abych se rozhejbala a neležela jak placka...sestřička mi přinesla pár piškotů, tak jsem zahnala nejhorší hlad...a pak mě odpojila od monitoru, tonometru,oxymetru, sundala obvazy z břicha a punčohy a mastila jsem do sprchy...bylo to super, ta horká voda na bolavý tělo, byla jsem tam dlouho a užívala si to....vstávat a jít nebyl problém, mám to natrénovaný po císaři a v práci jsem to vysvětlovala operantům snad tisíkrát...takže to mám zmáknutý teoreticky i prakticky...sestřičky se mi smály, jestli nechci dělat aspoň trochu nemocnou, když už jsem na JIPu...pak jsem se zbalila a s další paní nás přeložili zpátky na pooperační oddělení...břicho bylo celkem v pohodě, jen klasicky po laparu nafouklé jak balon...
...k obědu byla nedobrá kaše, tak jsem si objednala u Toma jeho polívčičku...přijel za mnou zase odpoledne, tentokrát i s Matym...Terezku hlídala mamina...návštěva mi dala celkem zabrat...tak jsem se pak už jen povalovala a na noc si vzala prášek na spaní, abych usnula...
...Tom mi přivezl dárek a pro mě velké překvapení od holek z BC....skvělé knížky o fotografování...zařídila to Katka a já nejdřív nechápala co to jako je....takže znova děkuju všem za tu radost, kterou mi tím udělali...

0 komentářů: