neděle 20. prosince 2009

354.den

...pořád jsou šílené mrazy...ani nemůžu dát Terezku spát na balkon....v postýlce spí jen krátce, ale aspoň něco...dopoledne jsem dobalila zbytek dárků a Tom je zase schoval před Matym...on je teda nehledá, stále věří na Ježíška, ale aby náhodou někde nějaký balíček nazahlídnul a nebyl zklamanej...
...odpol jsme si vyrazili na krátkou procházku a stavili se ve špitále, kde mi holky vyndali stehy...fuj, jak já to nesnáším, jsem jak malé dítě a bojím se...
...brala jsem ven i foťák, ale něja nebylo co fotit....sníh už celkem špinavej a námraza žádná...
...navečer dorazil Maty,....přesto, že šli několik kiláků pěšky, tvrdil, že zima nebyla, že bylo krásně....já bych chcípla zimou a on byl spokojenej....a hlavně skončil v bodování na této výpravě jako první...což je výborný, on je totiž celkem flákač a moc se nesnaží...a když nevyhrává, tak se naštve a nefunguje...
...zítra zkusím volat na výsledky do Motola, ani nevím jestli je chci vědět....

použita textura od Schamky

2 komentářů:

Lucia řekl(a)...

super fotečka,,,

Jitka Neradová řekl(a)...

Šikovnej kluk, první misto v těch mrazech- klobouk dolů.
Stehy také nemám ráda, to naprosto chápu. A ta fotka je nádherná:-)