úterý 15. prosince 2009

349.den - JSEM DOMA....

...jak to dopisuju blog, zjišťuju, že jsem asi nikde nepsala co mám za operaci za sebou....kvůli carcinomu děložního hrdla jsem musela podstoupit hysterektomii...jde o odstranění dělohy, hysterka ze mě bohužel bude dál....naštětstí se to povedlo laparoskopii i přes menší komplikaci s močákem, kde jsem měla po dvou sekcích srůsty...to jen pro upřesnění...jo a holky, choďte fakt na kontroly....já chodila pravidelně a vidíte, jak jsem dopadla....možná se to našlo včas, možná ne....každopádně se opatrujte...

...jsem doma...po 9. hodině si mě Tom vyzvednul a frčeli jsme domů....venku je fakt sníh a zima jak v Rusku...za oknem špitálu mi to nepřišlo...
...Terezka na mě čekala na zemi proti vchodovým dveřím...odhodila jsem tašku a vrhla se k ní, ale ona na mě tak nevěřícně koukala....pohled jí zklouzával ze mě na maminu a zpátky...musela jsem si to naše sluníčko poňuchat, smála se a vypadala moc spokojeně...její tátatáta jsem pak poslouchala celý den :o)))...
....po obědě dorazil Maty ze školy...byl rád , že jsem doma a nazval mě svým nejlepším narozeninovým dárkem...teda do tý doby než večer dostal dárky ode mě a od Toma...dnes mu je 9.let, je tak velkej, drzej, sladkej,na facku, milej, dobrej brácha i protiva....ale z dárků měl fakt radost, šlo víceméně o hokejové drobnosti....zítra ho čeká oslava s kámošema a rodinou....pro mě bude příprava trochu náročná, přece jen nejsem ještě ve formě, ale mamina mi pomůže, tak to zmákneme...

10 komentářů:

beeuskaa řekl(a)...

Klárko, vítej! Chápu, že nemáš chut ani sílu se vypisovat, tak jen píšu, že na tebe moc myslím a držím pěsti, co můžu!!
R

Simies řekl(a)...

Tak to máš za sebou. Snad vše dopadlo dobře!? Rodinka to sama doma zvládla? Brzy se zotav!

Lucka73 řekl(a)...

Vítej dona!!

A kdyby něco - no, šak víš ;o))).

Pořád na vás myslím a držím pěstě - ale prostě to BUDE dobré, MUŠÍ!!!!

Mia-quality řekl(a)...

No vsak uz te taky vyhlizim :-)
To cekani na vysledky bude dlouhy, ale urcite to bude dobry!!!
M.

Martinka řekl(a)...

Vítej doma kočko!

Přeju samé dobré zprávy, moc na tebe myslím!
Martina

peki řekl(a)...

Kláro, vítej doma! Moc na tebe myslím.

Anonymní řekl(a)...

Vítej Klári!!!! A držím moc pěstičky!!!!
Annabellka

Jarkab1 řekl(a)...

vítej doma!!!!

Anonymní řekl(a)...

Vítej doma! Držím palce na výsledky!!!
Jankap (nakukovatelka do scrapařské diskuse na BC)

Gabro řekl(a)...

To je dobře, že už jsi doma!

Nedávno jsem také přestala kojit a bolest to byla veliká. Pomohla mi homeopatika Ricinus communis 30ch. Tak jestli to stále bolí a nic nepomáhá, vyzkoušej je... Já jim nevěřila a mile mě překvapila :-).