úterý 12. ledna 2010

12.den

...konečně nesněží...sněhu je zatím všude dost, dětem pro radost...já ráno vyběhla s foťákem do krámu a cvakla pár fotek...odpol jsme Terezku vyvezly croozerem na malou prochajdu....mamina jí tlačila sněhem a já zase táhla foťák...po návratu domů jsem upekla naše milované lasagne....máme je zase na 3 dny :o)))
...Terezka se pořád plazí, jen občas se jí povede o něco opřít a dostat na kolínka...ale navečer mě trošku zaskočila, otočila jsem se od compu, abych koukla proč tak funí a heká a ona stála u stolu....normálně stála....teda chodidla měla tak všelijak zkroucený, ale ručičkama se držela za spodní část stolu a pusou byla zakouslá do horní desky...:o)....stihla jsem jí i cvaknout, ale byl to fofr a fotky jsou jen do rodinného alba (svojí kvalitou)....začneme mít asi veselo...:o)))


0 komentářů: