středa 13. ledna 2010

13.den - PRINCEZNA

...dnes se nám ven nechtělo, venku padala mlha nebo inverze a my zůstaly doma....prala jsem a žehlila, což mě teda nebaví, ale mám hotovo....Terkínka toho dnes moc nenaspala, ale stihla jsem si jí , za vydatné pomoci maminy, nafotit pro radost...ona je hroznej, neposednej rarach, takže jsme byli spocený s maminou obě...
 ...jinak jsem měla nějakej takovej den blbec...blbou náladu, 2 x jsem vylila vodu proTerk, do pračky jsem vždycky zapoměla dát všechno prádlo a pračka pak nešla otevřít, Maty si nechal ujet bus na anglinu, protže se zamyslel nad tím, kam bus jede, místo toho, aby se soustředil na číslo...nic strašnýho se vlastně nestalo, ale mě i tyhle maličkosti dneska lezly krkem....prostě je třináctýho a i když nebyl pátek, tak jsem ráda, že pár minut končí...


7 komentářů:

Hanka řekl(a)...

Krásná princezna!! A tentokrát jsi ani nemusela retušovat podpírající ruce, že? Hrozně to letí, za chvilku tě bude Terinka prohánět! :o)

Miška řekl(a)...

Souhlasím,vašeTerinka je nádherná princezna...škoda,že naše už vyrostli.Přeju pevné nerýky s "raráškem" :-) .A pěkný den bez "blbé" nálady.

Aneta Barčova řekl(a)...

Tak to je uz velka kocicka, ziram. Krasne fotecky!

Kateřina řekl(a)...

Krásné fotky Klárko!!!

Lucia řekl(a)...

Terinka je krááásna princeznička,,,,a maminka šikovná fotografka,,,:o)))ň

Barbora řekl(a)...

Terinka je nádherná!!! Krásný fotky!

Anonymní řekl(a)...

Jů to je krása!!!!
Annabellka