pondělí 4. ledna 2010

4.den

  ...kluci ráno zmizeli do práce a do školy....pak dorazila mamina, aby mi pomohla s Terezkou, když jí ještě nesmím zvedat.....  po sváče jsme Terkínku zachumlaly do kočárku a šli do města....měla jsem několik bojovejch úkolů a všechny je stihla  a zařídila...takže to bylo úspěšné dopoledne....jedna dovča-Itálie-je zařízená a druhá, do Řecka ,odložená, bohužel...Terezka si pěkně schrupla a domů jsme se vrátily akorát na oběd...po obědě tu Terk trénovala svýho Meresjeva a poprvé se zkoušela vyšplhat na lehátko tím, že si klekla...já upekla štrůdlík a dala si Kafčo s maminou...když dorazil Maty, tak pustil Wiičko a mamina si vyzkoušela bowling....byla nadšená a hned naházela rekord....:o))....pokoušela jsem se uspat Terk , ale odpolední spánek nějak nepřícházel, udolala jsem jí až v půl šestý, spala celých 20 minut.....ale aspoň pak vydržela na koupání a na večeři a hned po ní odpadla a usnula...zítra nás čeká 8 měsíční kontrola, tak jsem zvědavá kolik ten náš pucel přibral....





1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pěkná fotka ( a samozřejmě pěkná holčička). Skoro by se nbízela jako reklama pro Moru.... vydařené.