středa 27. ledna 2010

27.den

po další noci ztrávené se mnou v posteli, se Terezka probudila a nepřestávala kašlat, takže jsemjí fofrem oblíkla a Tom nás hodil k dr....venku bylo -17, takovej holomráz, tak nás pak hodil i domu...Terk vyfasovala Fenistil kapky a máme odsávat nudle, větrat a zvlhčovat vzduch...na poslech je čistá, tak to má všechno od rýmy...
...odpoledne , když mráz trochu polevil, jsem vyběhla do lékárny a projít se městem... něco jsem pokoupila a zmrzlá dolezla domu....
...večer jsem jen v rychlosti cvakla Terk s crocsíkama....já už se tak těším na léto, až v nich bude ťapat...  :o)))



3 komentářů:

Malina řekl(a)...

Mily zaber...paci sa mi cierne pozadie..

Hanka řekl(a)...

:o) hihi...to je tobrá fotka! Už teď se těším na tu letní...

Lucia řekl(a)...

super fotka,,,,aj ja sa už nviem dočkať leta,,,,tiež mame pripravené,,,:o))