sobota 2. ledna 2010

2.den ...SNÍH JE TADY

...hned ráno odvezl tom Matyho ke kámošovi Honzovi, kde zůstane i přes noc....Maty se na to strašně těšil, ani večer nemohl usnout...cestou zpátky si Tom vyzvednul ATB, kterávčera večer vyfasoval na pohotovosti, kam jsemho vyštvala, když tu celej den ležel , spal a měl horečku a bolelo ho v krku, kde to nevypadalo moc dobře...já se dala do vaření zásob pro Terkínku a navařila jsem jí toho 12 dní + dnešek...
...už jsem pár dní kvůli Terince a její nudli a teplotě nebyla venku, tak jsem dnes aspoň vyběhla s foťákem do krámu...vzala jsem to trošku oklikou, ale není tu co fotit nebo nemám to správný oko vidět něco zajímavého....bohužel...
...Tomovi bylo proti včerejšku o moc líp...ani nespal a ani moc neležel a staral se o Terkínku...ta prďola zanudlaná pořád leze kam nemá a bere si všechno co není hračka....prostě hračky ignoruje a zajímá jí vysavač, kterej tu máme pořád vytaženej na její rýmu....naše knížky...kuchyň.....časopisy ...je to taková všetečka....
k véče jsme si objednali pizzu a salát z naší oblíbené hospůdky....



 

1 komentářů:

Kačka řekl(a)...

Tak ty flašky jsou skvělý..pak že nemáš oko :-)