čtvrtek 28. ledna 2010

28.den - VYSVĚDČENÍ

...dnešní noc byla konečně v klidu, terkísek spala až do rána bez probuzení anebo jsem byla já tak unavená a spala tvrdě, že jsem jí neslyšela...:o))....prostě budíček byl v 6:30 a v klidu vydržela až do 7h do zazvonění budíku...
...Maty dnes přinesl výzo a na něm samý jedničky...na to, že se neučí je to úspěch a pro mě docela překvápko...ale bude muset začít každý den udělat kus matiky nebo češtiny, přece jen není tak geniální, aby mu to neučení procházelo i nadále...ale měli jsme z něj s Tomem radost...koupila jsem mu DVD Kvasku, jeho oblíbenej film a s Tomem půjde v sobotu na všemi opěvovaný film AVATAR...


3 komentářů:

Miška řekl(a)...

Klariss,Matymu blahopřeju k vyznamenání :-) .
Avatar stojí za to!!!Už jsme ho viděli několikrát.

Miraza řekl(a)...

Mrkni ke mně na blog.Máš tam ocenění :)

Jitka Neradová řekl(a)...

Gratuluji k vysvědčení. Moc hezký výsledek a zaslouží si oslavu.