pátek 8. ledna 2010

8.den - SKLO

...půl dne jsem dnes strávila cestou do Motola pro zprávu a cestou zpátky...počasí jak dělaný na cestování....zima, vítr a hlavně sněžení....no, ale zvládla jsem to a mám na pár měsíců klid...teď už mám černý na bílým, že histolka byla v pořádku a jsem klidná....
... odpol se vrátil Tom ze Šumavy a Maty ze školy a sešli jsme se doma skoro současně...
...večer jsem si hrála s focením skla, ale mám moře odpadu a žádnej zázrak...určitě se k tomu vrátím. ..









 

 







8 komentářů:

beeuskaa řekl(a)...

Klárko, gratuluji k výsledkům "černé na bílém"! Mám velikou radost.

Anonymní řekl(a)...

Klárčo výsledky super!!!!
A sklo úžasné!!!
Annabellka

Malina řekl(a)...

Velmi pekne...mne sa paci ta prva...sklo sa tazko foti..

katcha řekl(a)...

Mě se pokusy se sklem moooc líbí!!!

Katka s Nancy řekl(a)...

Moc pekne fotecky.

Celenka řekl(a)...

Tý jo, dlouho jsem u tebe nebyla...takový mega dizajnový změny..Líbí se mi tu.
Ty skleničky jsou božííí!

Petra Jandová řekl(a)...

Pěkný.

Anonymní řekl(a)...

Mě se pokusy se sklem moc líbí! a gratuluji k dobrým výsledkům.
Petra