úterý 26. ledna 2010

26.den

...rýma, kašel, teplota, zoubky...nevím co Terezku trápí nejvíc....je znát, že je unavená, ale když usne, vzbudí jí kašel a pláče...zatím pořád jí a pije docela dobře, tak se mi s ní k dr moc nechce chodit, aby si nepřitáhla z čekárny něco dalšího...
...přes noc zase nasněžilo, už ráno mě vzbudilo odhrabávání sněhu na chodníku u baráku....už mě to nebaví, chci jaro a teplo...kolem poledne se udělalo krásně, modro, sluníčko a mráz jako prase...musela jsem vypadnout aspoň na chvilku na vzduch, do krámu a na poštu.....vzala jsem si sebou foťák a hodinku se courala víceméně kolem baráku....mamina se mezitím pokoušela uspat Terkínku....marně....povedlo se to až mě o 2 hodiny později...
...jsem zvědavá jaká bude noc...



 

 

 

 





1 komentářů:

Kateřina řekl(a)...

Klárko, parádní úlovky!!!!!!!!!