čtvrtek 7. ledna 2010

7.den - VE MĚSTĚ

kvůli PPL, které se nahlásilo na poledne jsm edopol zůstaly doma,i když venku začalo svítit sluníčko...Terk si zdřímla na 45 minut v postýlce, prostě jí to tam nejde spát dlouho, když je den...ala vyrazilijsme ven hned po obědě a  šly se projít do města...venku bylo krásně, modré nebe, sluníčko a mráz....táhla jsem foťák, ale není zrovna nejlepší na focení budov, prostě potřebuju nějakej širší, aby se tam vešlo víc, když není kam ustoupit...
...tohle je nejkrásnější dům na pěší zóně a já se k němu určitě vrátím...a nejen k němu...
....Terk v kočárku pozorovala svět a vyprávěla a cestou domu vytuhla....spala zase jen 40minut a při vynášení nahoru do bytu se vzbudila a pak už neusnula...ale krásně vydržela až do večera a po kaši v postýlce hned usnula...
....pořád má tu otravnou rýmu a já se modlím, aby se jí nevrazila do oušek...Tom je dnes přes noc na služebce a já nevím jak bych to v noci řešila...taky jsme s maminou daly Terezce do obýváku cestovní postýlku, aby si měla kde hrát a nemusela být na zemi....ta plovoučka mi přijde přece jen studená, když se po ní plazí nebo se na ní válí většinu dne....už tu teda není vůbec k hnutí, ale Terkínka tam byla moc spokojená....
...jo a taky jsem odpol měla telefonní hovor s uklízečkou ze školy,...Mates prý udělal botama nějaký šmouhy na podlaze a ona ho donutila zakleknout a vypískovat je...no, teď už ví, po kom je Mates drzej...;o)


2 komentářů:

Alecram řekl(a)...

Krásný dům. Podobně vyzdobený si pamatuju z dětství. Buď ho takhle pomalovanej měla přímo babička a nebo divadlo ve Slaném, který bylo naproti.

Kateřina řekl(a)...

Klárko hezký světlo tam máš, moc se mi líbí ty stíny!!