sobota 16. ledna 2010

16.den - ZIMNÍ PRAHA

...Maty měl dnes celodenní skautskou výpravu, takže ráno vzal boby, batoh a vyrazil...já, Tom a Terk jsme si naplánovali prochajdu zimní Prahou, která byla v plánu o vánočních prázdninách a nakonec na ní nedošlo....dojeli jsme na Pohořelec a odtud pěšky přes Pražský Hrad, Nerudovkou, Malostranské náměstí, Kampu na Karlův most...k pozdnímu obědu jsme si dali Bohemia bagel....původn plán byl mnohem delší procházka, ale přece jen byla zima a klouzalo to, tak jsme to z mostu vzali na tramvaj a zpátky k autu...
cestou domů jsme se stavili v Kaufu a pak si Matyho vyzvedli u sousedů...
...Tomovi se pak povedlo v obýváku rozmlátit 3 piva, když mu prasklo ucho u papírové přepravky...měla jsem pak hodinu co dělat....miliony střípků po celém pokoji, pěna, smrad....blééééé....










7 komentářů:

Hanka řekl(a)...

nádherné záběry! Tohle vám, pražákům, prostě závidím... :o)

Simies řekl(a)...

Nádherné fotky, ale dostala mne ta první, je dokonalá!

Lucia řekl(a)...

nádhera,,,v Prahe som ešte nebola,,,ale ty si mi u krááásne priblížila,,,nádherné zábery

Kateřina řekl(a)...

Klárko tý jo, ty jsou super!! Houslista a zámky u mě vedou!!!

Anonymní řekl(a)...

Klári úžasné!!!!
Annabellka

Barbora řekl(a)...

Nádherný fotky!!! A ta první je úžasně originální!!! Super!

Linda řekl(a)...

moooc pěkný fotky!!!!