sobota 10. ledna 2009

10.den (337)

...tak kluci mi dnes na týden odjeli lyžovat do Francie...v 1:30 nám zazvonil budík, jen se opláchli, oblíkli, naložili tašky a lyže a před půl třetí vyrazili...přes den mi průběžně volali a psali SMSky a v 15h byli na místě...já musela dopoledne vytelefonovat aktivaci roomingu Matyho mobilu, kterou jsme zapoměli vyřídit než odjeli a stálo mě to dost sil...je neskutečný co si člověk musí vyslechnout a čím vším se proklikat než se dostane na živého operátora...no hlavně, že to funguje,... první SMSka, kterou mi Maty z Francie poslal zněla: MILUJU TĚ....je to moje prdelka a už teď se mi začíná stýskat....
...včera večer jsem si dala chytře chladit pepsi na balkon a dnes jsem si tam odsud přinesla flašku hnědého ledu...postupně roztávala a při otevírání dost pěnila...asi vzteky, že tam musela mrznout celou noc... :o)

1 komentářů:

KUKAJDADA řekl(a)...

Čauky,
tak právě jsem se dostala do stejné situace a bylo-li by to možné, prosila bych o radu, jak na to. Potřebovala bych aktualizovat rooming mob.čísla Vodafonu, které je právě v zahraničí.
Přeji krásný den. Marcela