sobota 31. ledna 2009

31.den (359)

...sobota byla celkem náročná...ráno jsme vyrazili na 3D ultrazvuk do Gennetu v Praze...tam se setřička asi hodinu snažila natočit Terezku a udělat pár fotek, ale ta se evidentně fotit nechtěla....buď se pořád šmudlala ručičkama, nebo si tam pak ještě strčila levou nožičku a strkala si jí do pusy, do ucha i do oka...vypadá to, že je gumová nebo z ní bude gymnastka...jednou se zdálo, že se i usmála, ale byl to takovej mžik...no a když konečně na chvilku dala ruce pryč, protože jsem jí pořád píchal prstem přes břicho, tak se zase stáčela obličejíkem do placenty...je to potvůrka...ale dnešní fotky nejsou ode mě, ale jsou pro mě důležité...
...po USG jsme vyrazili vyzvednout kočárek a pak se stavili v pizerii na oběd, což jsme slíbili Matymu za výzo...no a pak nás čekalo montování kočárku u babí, kde taky zatím zůstane a nákup v Kaufu...domů jsme dorazili až na večer....zítra to doufám nebude tak hektický....

6 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

No, šak foceního si ještě Terezka užije...



mimochodem - je krásná...

Michaela K. řekl(a)...

je fakt krasnoucka ;)

Jindra Krobová řekl(a)...

Jo děvče zvykej si :) Terez se ke mě neustále točí zády :)

Martinka řekl(a)...

žjova, to je nádhera Klári...jestli vidím dobřže, bude celá Maty, ne? :D

Dadouch řekl(a)...

No to je super fotečka, já mám jen ty čb.....

Anonymní řekl(a)...

úžasné!!!...Klárko,držím pořád palce!Petra