neděle 4. ledna 2009

4.den (331)

...Tom si už před časem umanul, že když brzo budem 4, tak nám náš byteček bude malej...no malej je, ale je náš, jsme tady 15 rok a několikrát jsme ho předělávali k obrazu svému...pařili jsme tady za mlada s kámošema, už jsme tu bydleli, když jsme se brali, narodil se nám sem Matýsek a teď na jaře přibude Terezka...i když se mi sem tenkrát nechtělo jsem tady moc spokojená a šťastná...mám to kousek do práce, do školy i školky, k doktorce, do krámu, na bus i vlak, je to hned vedle lesa a kousek od velkého hřiště...zatím jsem byla celkem v klidu, protože nikde nic podle našich představ nebylo k mání, ale teď Tom objevil tento domek a ve čtvrtek se jdeme podívat dovnitř...není přesně podle našich představ, ale budeme asi muset slevit z některých požadavků...a já tam prostě nechci, nechci se stěhovat, nechci domek, nechci nic měnit a chci bejt v našem umrněným bytečku...nemám ráda žádný změny, natož takhle velkou...

3 komentářů:

Jill řekl(a)...

domek vypadá docela dobře, když si představíš střechu a omítku a uvnitř si to upravíš podle sebe a děti budou mít pokojíčky každý pro sebe, je mezi nima dost věkový rozdíl, tak určitě budou rádi za soukromí, a plot a pejska a zahrádku a vidím za domem stromy, a v létě by sis dala kafe na terase a Terezka by spinkala venku v kočárku, pardon jsem se moc rozepsala. Přeju ať se rozhodnete správně tak, abys byla šťastná.

Mia-quality řekl(a)...

ooo jak ja ti rozumim,
kdyz jsme shaneli jinej byt a byli se divat. tak se mi vzdycky sevrel zaludek, jen jsme byli ve vytahu. dojem z bytu uz mi pak ani tak moc nezajimal.
takze porad tvrdneme v 2+0 a stavba nas nemine. ale presne jak pise kincsem, predstav si ranni kavicku na zahrade ;) a je to hnedka vsechno ruzovejsi

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Podepisuju se pod holky, taky nemám ráda změny, ale důležitý jsou lidi, který tam jsou s tebou. Já bych ted teda z mýho 1kk utekla hned, ale to je tím, že tam jsem sama. Kavička na vzdoušku všechno vynahradí. Rozhodni se podle srdíčka .o)