sobota 24. ledna 2009

24.den (351)

...ráno jsme si zajeli k babičce pro Matyho, který oznámil, že tam chce zůstat (což znamená celej den sedět u počítače, aniž by ho někdo vyhnal)...tak jsme vyraziůi do Prahy sami...měli jsme v plánu okouknout kočárek, kterej jsme si na netu vybrali, prostě ho vidět na vlastní voko a ošahat si ho...jenomže aktivní prodavačka nám ukázala další 2 a Tom se zamiloval...já ne...nelíbil se mi ani jeden z nich a už vůbec ne cena za ně...takže jsem šla z prvního krámu s nataženou hubou a ten svůj vybranej si vlastně ani pořádně neošahala....bylo jasný, že bude boj o to, který kočárek vyhraje...pak jsme se stavili v dalším obchodě s kočárky, kde se nám nelíbil ani jeden (naštěstí), utratili pár korunek v Ikee (tradičně) a prošli si Metropoli a ještě udělali nákup tam a v Tescu...už nějak přestávám zvládat tohle celodenní courání po obchodech a byla jsem docela unavená a celá bolavá...Matyho jsme si vyzvedli odpoledne od babičinýho compu a jeli konečně domu...Tom teda ještě navařil na další dny, já už se jen povalovala...


3 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Fotkta je super - hned vidím léto, teplo, sluníčko .........

Martinka řekl(a)...

mi děláš chutě...skvělý barvy...

Jill řekl(a)...

mňám
A kdo bude víc řídit kočár? Ty ne? Tak by sis ho měla vybrat podle sebe. Teda aspoň u nás to tak prošlo.