úterý 13. ledna 2009

13.den (340)

...včera jsem si koupila další hadříky na Terkínku a dnes mi přišlo od jedný kamarádky z net další krásný bodýčko...(díky Káťo)...už je toho docela hezká hromádka....čas od času si je vyndám a prohlížím... :o)

5 komentářů:

Veronika řekl(a)...

ty jo já už se těšíííím já už chci taky nakupováááát, zatím ještě nemám ale dovoleno :D

Dadouch řekl(a)...

Tohle chystání jsem milovala a oblečky jsem vyndavala také každou chvilku a k tomu jsem se rozbulela i u reklamy na plenky :o)))))) Máš moc pěkné fotky a super nápady.

Unknown řekl(a)...

tiez som si rada chystala vecicky a stale vytahovala a pozerala :)

Lucka73 řekl(a)...

a já se muším tlemit - takovej ouhlednej komínek... !!!!
A já když mám poskládat sedmikilovou pračku pro tři sviště, tak su hotová (a když mi to v půlce rozhodí, tak ouplně)!!

Tím chci říct - užívej ti stoho, dokavad tě to baví ;o))

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Vzpomínky mi taky vytanuly, byla to paráda chystat - komoda s hadříčkama úhledně poskládanýma do komínků, všechno nažehlený a dneska? No je to krapet odlišný :-))