čtvrtek 8. ledna 2009

8.den (335) - 24.tt

...tak to jsem já, ve 24.tt...pupkoun obecný dá se říct....začínám pochybovat, že je tam jedno a jestli jo, tak to bude pěknej macek...:o)
...jinak jsme se dnes ráno byli podívat uvnitř toho rozestavěného domku, a je to tak jak jsem předpokládala...pokoje nahoře jsou sice 3, ale malinkatý...a cena je stále nejistá, takže bude určitě vyšší, protože nás pánové upozorňovali, že se zvětšil pozemek asi o 100m2...fotit jsem si netroufla, bylo mi blbý vytahovat foťák a cvakat ty holý zdi...

6 komentářů:

Martinka řekl(a)...

máš krásný bříško...a neboj, ty tu váhu navíc dlouho nosit nebudeš ;-)

Veronika řekl(a)...

krásné bříško

Mia-quality řekl(a)...

klari, mas ho pekny. a koukam porad nosis stejny rifle, me uz tlacej, sice vsechny kalhoty obliknu, ale sedet v tom nemuzu :(

Jeje řekl(a)...

Super pupicek :) Muzes doufat, ze ke konci se rust zastavi..ale co vsak je to jen parkrat za zivot! A jeste jednou gratuluji :-)

Jindra Krobová řekl(a)...

Krásně ti roste pupíček :) jen tak dál!

Celenka řekl(a)...

Klárko, to je krásnej pupík! Já takovej nikdy neměla, páč jsem špekatka, ale všem hubeňourkám jsem ho záviděla...hodně štěstí, děvče!