pátek 23. ledna 2009

23.den (350)

...dnešek byl celkem náročný, hned ráno jsem mazala do těhu poradny...vše je naštěstí v pořádku, Terkínka má cca 900g, ale zatím je otočená KP, což je další indikace pro císaře, kterému bych se ráda vyhnula...pak jsem se courala po městě a nakoupila pár drobností...
...Maty měl ve družině karneval a měla jsem ho vyzvednout až po 15 hod a rovnou odvést k babičce, kde měl spát...ale na poslední chvilku si to rozmyslel a volal, že na karneval nechce, tak jsem pro něj letěla do školy, a domů jsme to konečně vzali přes kadeřnictví, které jsem měla naplánované už asi 14 dní a vždycky ho tam zapoměla odvést...prostě si ve škole nasadil čepici a šlo se a já až doma, když jí sundal zjistila, že jsme opět zapoměli.. :o))...pak jsem ho odvedla k babičce a sama vyrazila do špitálu na pracovní mejdan...
...mejdan se povedl, ale dokonce jsem nevydržela...tancování neudejchám a dlouhý sezení mi taky nedělá dobře, tak jsem se aspoň dobře najedla a pokecala s holkama a po 22h mě kámoška vzala domů, kde jsem pak krásně usnula u telky... :o)
...fotka je hnusná, protože jsem zjistila, že mi u mrňocha začíná stávkovat blesk...ale krokodýl to byl úžasnej...

2 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Mně teda "hnusná" nepřijde ;o) a je to super nápad..

Martinka řekl(a)...

krokouš skvělej!
jo a Klári, taky jsem byla statečná, že jako podruhý MUSIM porodit normálně, ale jak jsem byla ve špitále a přišlo se, že půjdu opět na CS, tak jsem byla tak nějak i radši, srabík no... ;-) snad si Terkína vybere, co její libo :D